پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

علت تاخیر در شروع بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان چیست؟+عکس| آیا بازی پرسپولیس کنسل می شود؟

  • کد خبر: ۹۰۰۰۹
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
علت تاخیر در شروع بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان چیست؟+عکس| آیا بازی پرسپولیس کنسل می شود؟
درحالیکه قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از دقایقی قبل اغاز شود، اما با تصمیم مجموعه ازادی و شرکت توسعه و تجهیز جلوی برگزاری این بازی گرفته شده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در اتفاقی عجیب با اینکه پیش از این قرار بود بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه ازادی از ساعت ۱۸ امروز آغاز شود، هنوز این دیدار شروع نشده‌است.

گفته می‌شود دلیل اصلی تعویق این بازی دعوای میان سازمان لیگ و شرکت نوسازی، توسعه و تجهیز است. این شرکت که وظیفه مدیریت و نگه‌داری از مجموعه ورزشی آزادی را برعهده دارد، به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که برای استفاده تنها از زمین مسابقه باید مبلغی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان و برای استفاده از زمین به اضافه تبلیغات محیطی بیش از ۱ میلیارد تومان بپردازد.

باشگاه پرسپولیس نیز اعلام کرده که توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد و حالا در دعوای سازمان لیگ و سازمان توسعه بازی پرسپولیس است که روی هوا رفته و مشخص نیست برگزار خواهدشد یا نه؟

مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی در گفت‌وگو با محمدرضا احمدی مدعی شد: هزینه اجاره ورزشگاه آزادی سیصد میلیون بدون تبلیغات و یک میلیارد و سیصد میلیون تومان با تبلیغات است و استقلال در هفته گذشته این مبلغ را پرداخت کرده بود.

به روزرسانی:

با دستور سجادی، بازی پرسپولیس و نفت برگزار می‌شود!

با ورود دکتر سجادی، وزیر ورزش و جوانان به این مساله، قرار شد بازی با اندکی تاخیر از لحظاتی دیگر آغاز شود!

عکس ورزشگاه آزادی در لحظه برگزاری بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان!

علت تاخیر در شروع بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان چیست؟+عکس| آیا بازی پرسپولیس کنسل می شود؟

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->